CONCURS: Vara asta citim…

Concurs pe Devoratorul de carti

Devoratorul de cărți

libris concurs  Bine v-am regasit,cititori! M-am intors din vacanta (Cat de repede a trecut o luna…) si va pregatesc pe blog multe recenzii,interviuri,discutii si alte surprize. Incepem asadar cu un concurs,oferit de noul partener al blogului, Libris.ro. Stiu ca o multime de cititori prefera sa-si cumpere carti online,iar Libris este cea mai mare librarie online si singura ce asigura transportul gratuit la fiecare comanda de pe teritoriul tarii. Ma bucur nespus de mult pentru aceasta colaborare si daca va inscrieti la concursuri,va veti bucura si voi de multe premii in viitor. Premiul de aceasta data consta intr-un voucher in valoare de 30 de lei pe Libris.ro Am aruncat si eu o privire la promotii mai devreme si am mai adaugat cateva titluri in wishlist 🙂

Regulile sunt simple:

1.Urmareste blogul prin e-mail (dreapta sus)

2. Da-ti share concursului pe Facebook/blog personal/Twitter. Da-ti like paginii de Facebook a blogului…

Vezi articol original 37 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

