Balerini Vs Patine

Personal, n-am incercat sa fac balet, dar am incercat sa patinez. Si mi se pare al naibii de greu. tinand cont ca trebuie sa-mi indoi genunchii mei care scartaie, sa ma aplec usor in fata, dar nu prea mult, ca vin in bot, sa nu ma las pe spate, dar nu prea mult ca imi rup..c.. coloana 😀 Totusi nu mi se pare imposibil. Ma mai tin de o margine, de un copil de 5 ani care zici ca s-a nascut cu patinele in picioare si ma descurc. Dar cand vine vorba de balet… vai. Am incercat sa ma ridic in varful degetelor, si uimitor! N-am reusit decat sa cad, sa ma lovesc sau sa vin gramada peste careva. Minunat, sau ce? Asadar, baletul mi se pare imposibil de realizat, cel putin fara cativa ani de antrenament, sau o pregatire atenta din partea unui profesor peste fire de rabdator.

Atat patinajul, cat si baletul, inseamna mai mult decat sa porti o rochita scurta si frumoasa, sa zambesti (cand pe tine te dor picioarele de mori) si sa primesti premii si flori. Inseamna ore de munca, ani de antrenamente si o viata intreaga de alimentatie sanatoasa (nu ca ar fi un lucru rau, dar pe bune, un tort cu ciocolata din cand in cand nu face rau). Eu m-am pronuntat in favoarea patinajului pentru ca (pana la urma) am reusit sa patinez fara sa sufar daune majore .

Voi ce parere aveti? 🙂

7 gânduri despre „Balerini Vs Patine

  1. Eu le-am facut pe amandoua :)) ani de zile am facut balet si dansuri pana sa realizeze mama ca eu n-am ureche muzicala si nu tin ritmul :)) oricum, in ceea ce ma priveste sporturile au fost un chin toata viata mea… la patinaj am renuntat dupa 2 ani ca am picat in cap…la propriu :)) am fost genul ala de copil dus peste tot si care stie de toate, nici acum nu i-am lamurit ca prefer sa stau cu cartile mele in pat, unde nu sunt in pericolul de a-mi rupe gatul :))

  2. Mi-a plăcut postul, interesante argumente. Eu aleg patinajul, îmi place extrem de mult, mai ales din această iarnă, când am început să fac mai mult decât să merg în cerc. Şi baletul e frumos, dar clar nu e pentru mine! Şi este… dureros. Nu aş suporta să stau numai pe vârfuri. Din partea mea, jos pălăria în faţa fetelor care ajung să aibă performanţe în acest sport.

  3. Da,stiu cum este.Patinaj am facut doar de placere si pot sa spun ca ma descurc chiar foarte bine,desi mai iau o cazatura-doua dar hei!cine nu ia?:)) Baletul este totusi altceva pentru mine.Am facut vreo 5-6 ani pana am intrat la scoala si acum imi e dor de anii aia desi din cauza lor am avut 3 operatii la degetele de la picioare si am probleme cu spatele din cauza unor intinderi.Eh,a meritat si as lua-o de la capat daca nu as avea cateva kg in plus dupa atatia ani de stat pe margine… .Oricum,canto ramane acum pe primul loc,dupa miile de lucruri pe care le-am facut (si chiar regret ca mi-am pierdut timpul cu niste chestii aiurea care nu-mi erau deloc potrivite…. )

Lasă un răspuns

